BÄSTA DRÖMMEN EVER!

Hahaha joo rubriken stämmer däruppe! :) , inatt drömmde jag om justin bieber (A) , vi var på stranden och bada och så ^^ , och han kunde svenska?! :o , hihi sen badade vi med varandra och så ^^ , sen fick ja en puss av honom :O ^^ , vi var ju inte tsm i drömmen som jag hadde hoppats på ^^ , jag va' ett år yngre än hnm eftersom han är ju 16 ^^
Och sen gick vi upp från badet och sola ^^ , och justin kunde ju inte REN svenska så jag frågade hnm såhär på engelska ; Do you think it could be anything between us? hihi ^^ , sen så kollade han på mig och kysste mig NÄSTAN !!


FÖR OM JA INTE HADDE VAKNAT SKULLE JA FÅ EN KYSS AV HNM !!  , dumma celina ! , jag vaknade :( , såklart blev jag arg när ja vakna och försökte somna om men det gick inte !!!! :'( , wäwäwä , hihi men hoppas på att jag drömmer vidare (A)

btw ; ska bli bättre på att blogga ! ja lovar §


hihi bilden :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Justin biber är ju sämst! fattar inte att du är ett faaaan av honnom!xD

2010-03-18 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0