FAAAME :D

Hejhej :) , idag har jag inte kunnat blogga så mke för jag vaknade pirck 8 idag och skulle upp till studio och sjunga in my heart will go on av Celine dion ! :D , skit kul vare :) , gjorde musivideo också :D , man fick ta peruker och allt möjligt jag tog en lila med lite lockar (A) , hihi skulle faktiskt passa i lila hår måste jag säga :o , NOT .
Men som sagt skulle verkligen vilja göra om det ! (y'
Men om jag ska berätta om dagen har jag varit med Tilda hela dagen :) , kulkul (y' , hon tänkte sova hos mig men så blev det inte så då undra jag om jag kunde sova hos henne ? , men såklart får man inte det av hennes pappa :D .
Har kollat på Fame hemma :) , SKIIIIIIIIIIT BRA MÅSTE JAG SÄGA ! , SNYGGA KILLAR I DEN OXÅÅÅÅ :D , hihi men celina rekomederar att kolla på den filmen (y' , FEM stjärnor till den :) .
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra ? :) , kanske vara med tilda en liten stund eller ngt :D .
Jag har skit ont i magen nu vet nt varför men det är bra >.< .
Klockan är bara 20:48 och jag tror den är 12 eller ngt x'd hahah jaduu som sagt ge mig SOOOOMMMMAAAAAAR :D ,

Kommentarer
Postat av: anonym

vart sjöng du ?

2010-03-06 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0