göööötebooorg here i come ;)

Hejhej :) , snart så åker jag till Gööööteborg och ska ha dop ... okej det där lät lite roligt :P , jag ska ju inte ha dop direkt!! , men min kusin ska ha dop , förmodligen ska ja stå där framme vid familjen :) ( kusin ( Léon Marie Mauricio ) kusin mamma pappa :) , åt kusinen då :P
för jag ska ju bli gudmor så då ska ja stå där framme ! :'') lite nervöst kanske :D
Han ska döpas till ; Léon Valentine andré , guuuuud så fint !!!! :) , iaf det där '' Valentine '' :)
Ojuste glömmde kanske säga att igår så var jag hos mormor och morfar, dom har varit i thailand ( krabi ) skit bruna var dom också  , så man blev ju LIIIITE avis :) , men iaf , jag fick en jääätte fin klocka som det står , diesel time :P , den är faktiskt snygg , rosa färg (Y)
sen igår så köpte jag mobilpärlor som man kan ha på mobilen , och då gjorde jag det :) , så jag har lite bing bling på mobilen + ..... DATAN :) , hahaha jag hadde lite pärlor kvar så jag tog dom pärlorna som fanns kvar och satt på dom på min data :P , hahaha så nu står det ; justin B med lite bling bling :P det är cooolt (Y) ?

Aja skriver när ja är framme vid göööteborg :P , www.celinabieberohtildasaade.blogg.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0