göteborg imorgon (:

Hejhej :) , Idag vaknade jag jätte tidigt :o , säkert bara för ja har studiedag !! >.< typiskt
menmen nu har jag börjat twittra ( celinaabieber ) jag börjar faktiskt fatta det nu (: , först fatta jag noll,noll,nollnollnoll :)
Men nu har mormor & morfar kommit hem från Thailand ( krabi ) tror väl att dom tyckte det var skönt o så :) , men dom sa att det var över 40 grader där :) , så jaa , dom vill inte åka dit igen ! :D
Snart ska jag & mamma åka till stan och handla presenter till lilla Léon :) , ( min kusin som jag träffar för första gången imorgon ) hihi ja det är sant han är min lilla bebis :D , och han har bara en kusin :o , det är jag :) , så jag ska vara VÄRLDENS bästa kusin & gudmor :) , ska bli gudmor imorgon i göteborg ( där dom bor ) riktigt roligt att träffa farbror , faster & kusin , brukar faktiskt inte träffa dom så mke !!! , kanske 3 gånger om året ? :)
Men det är bra att vi håller kontakten iaf ! (:
Men här får ni dagens loook (: ....





Kommentarer
Postat av: emma.

sv: aww tack :)

2010-03-19 @ 12:26:42
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0