haha nej ja får verkligen inte ...

Allt ja vill ha ! , jag får bara det jag tycker riktigt mycket om !! , och just nu är jag ju fan världens största fan ( justin bieber ) och då så ville ja ha den skivan för ja tycker om honom så mke ? , ni kanske tycker ja är bortskämmd och får allt ja vill ha men det är ja verkligen inte !!!
Aja men nu byter vi ämne :) , har kollat på Percy jackson asså shiiiit så snygg :o , hahaha gud i VARJE film så är det alltid ngn sötnos ;) , haha , asså ni måste se den filmen asså skiiit bra ! :D , man blir värsta inne i den =)
Jag har värsta blåsan i min mun det gör SKIT ont ! :'(
Menmen nu ska ja kolla vidare på Tv:n och sen blire att gå upp till rummet och sitta vid datan sen sova höhö :') , vi får se om det blir ngr inlägg ? ;) ,

btw ; jag vet att det är du evve som har skrivit mina kommentarer . :D

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: oj.. Tack så mkt blir glad av såna kommentarer din blogg är sjukt fin din med!:D<3<3<3<3<3

2010-03-14 @ 11:47:15
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0