sova i solbrillor idag :D

Hejhej :)
Ska skriva lite om dagen då :)
Först så vaknade jag och typ åt & så , sen så tog jag ett bad, efter det så gjorde ja iordning mig och gick till Tilda för att hon och ja skulle till ica för ja skulle hämta ett paket från panduro med lera och saker i :) , gör egna smycken :) , aa men iaf, barn får inte gå och hämta sånt själv men min mamma ringde och frågade om jag kunde det och då sa hon ; ja det går bra men man får inte göra det typ ? :P , så då gick jag & tilda till ica och hämta och så , sen så sa hon typ har du legg ? , jag bara ; aa , så jag tog upp det och sa , det är min mammas :P , '' tilda fnittrar '' , hahaha ja kul döö :) men sen fick ja mitt paket med lera i höhö, har bara gjort 2 saker som misslyckades HAHA.
Pappa har beställt pizza för typ en timma eller ngt ?, inte kommit än :P ,
Ojuste glömmde att skriva att ja var med Caitlin med :) dagen var toppen må man sääga (Y) :)
Imorgon är det skola , BUHUUUUUU MED STORA BOKSTÄVER :D .
Men skola är ju roligt ibland .. på rasterna isf (A)
Hoppas det blir sol imorgon (a' , tilda vet varför :D , ni vill med veta säkert , för jag vill ha mina solbrillor HAHAHAHHA :D , ska kanske sova i solbrillor idag eller vad säger ni ? xd , HAHAHA skämt :)
Sista inlägget för idag då :) , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0